Tuesday, January 1, 2008

IP Pureline Fast Start Program Tempatan Syarikat Kukuh & Sah. 20% sebulan

Klik for ENGLISH




Bergambar kenangan bersama Pengarah Urusan & Leader2




GEGAR...2008 ...PASTI...... IP Pureline Fast Start Program
Terokai lah peluang untuk anda mengorak langkah kejayaan
Ketahui Bagaimana Anda Boleh Membebaskan Diri Anda Dari 'Masalah Hutang' Dan Meningkatkan Pendapatan Anda Dari Sekarang Walaupun Anda Sedang Tidur Atau Melancong”

PERHATIAN: tawaran ini hanya terhad untuk anda berkeyakinan dan berwawasan tinggi untuk meningkatkan taraf hidup yang lebih selesa sahaja... bagi yang lemah! BERHENTI MEMBACA sekarang! Maaf! peluang ini sama sekali bukan untuk anda...
Tahniah kerana masih terus membaca, saya tahu anda adalah orang yang bercita-cita besar untuk kehidupan yang lebih selesa dan berkualiti. Teruskan membaca kerana saya akan menerangkan satu peluang yang sangat lumayan dan berkesan untuk menjana pendapatan yang berterusan.Program perniagaan yang menarik ini membantu sesiapa sahaja untuk menambahkan pendapatan dengan usaha yang cukup minimum walaupun dari dapur rumah anda.

Maaf jika tawaran ini menganggu anda.
20% dari modal anda masuk ke akaun setiap bulan.
Menjaga kesihatan anda sambil menjana kewangan anda.
Anda tidak percaya.Tetapi inilah kebenarannya.
Anda boleh telefon syarikat.
Mungkin anda perlukan Nama dan ID saya untuk Register>
Hubungi 0164861464
"Program Perkongsian Keuntungan Syarikat Setiap Bulan RM terus Dimasukan Kedalam Akaun Anda"
Rebut lah Peluang Keemasan Ini
SAH DISISI UNDANG-UNDANG MALAYSIA
http://www.ipureline.com/


IP Pureline Fast Start Program adalah program perkongsian keuntungan syarikat dengan akad pembelian produk bernilai RM1,000 untuk setiap pendaftaran. Anda akan pulangan keuntungan tunai secara bulanan atau dalam bentuk produk kesihatan yang berkualiti.


Pelan Program
Setiap pendaftaran bernilai RM1,000.

Setiap pendaftaran akan mendapat 40BV ke plan PE (Plan B)
Untuk pendaftaran berjumlah kurang daripada RM5,000, bonus keuntungan syarikat sebanyak 20% sebulan selama 6 bulan.

Untuk pendaftaran RM5,000 ke atas, bonus syarikat sebanyak 20% sebulan selama 7 bulan.

Bonus keuntungan dibayar samada pada 15hb atau 30hb setiap bulan. Sekiranya anda mendaftar antara 1hb sehingga 15hb, keuntungan anda akan dibayar pada 15hb bulan berikutnya. Sekiranya anda mendaftar antara 16hb sehingga 31hb, keuntungan anda akan dibayar pada 30hb bulan berikutnya.


Bonus Unilevel anda akan dibayar keuntungan sebanyak 5% untuk setiap aras, dengan maksima 4 aras dan 10 directline.

Bonus dibayar pada setiap minggu.

Selepas pendaftaran anda diluluskan, anda akan diberi:
*ID pengenalan diri
*1 set Starter Kit
*Barangan kesihatan bernilai RM1,000(PROPOLIS@MACA)
Penapis Air IP Pureline untuk Pendaftaran RM3000


Lihat jadual pulangan anda untuk pendaftaran RM1000

(tempoh pulangan selama 6 bulan)

Lihat jadual pulangan anda untuk pendaftaran RM5000 ke atas

(tempoh pulangan selama 7 bulan):
Itu baru invest yang jumlahnya kecil,kalau invest dgn jumlah yg besar bayangkan berapa keuntungan yang akan anda dapat.Tak perlu buat apa-apa anda cuma labur dan tunggu pulangannya tiap2 bulan.Ini baru la Duduk Diam_Diam Dapat Duit.Ramai yg invest 50k.

Anda berminat sms atau hubungi saya 016-4861464. Kita juga leh pergi melawat HQ baru kita kat Damansara.



IP UniLevel Bonus( Untuk yang suka cari orang)
Bonus 5% untuk Aras 1 sehingga Aras 4

ARAS--Jumlah Ahli ---Pendaftaran-- Bonus %-- Bonus RM

1 -----------10 ------------1,000 ---------5% -----RM 500

2 ----------100 -----------1,000 ---------5%------RM 5,000

3 ----------1000 ---------1,000 ---------5% ------RM 50,000

4 ---------10000 --------1,000 ---------5% ------RM 500,000
JUMLAH ------------------------------------------RM555,500
Komitmen dan usaha anda dalam perniagaan anda akan menentukan kejayaan anda. Anda yang akan menentukan jangkamasa untuk mencapai kejayaan. Anda boleh melakukannya dalam masa satu bulan, tiga bulan atau satu tahun. Terserah pada anda. Pihak syarikat tidak akan mendesak anda. Tahniah kerana telah mengambil langkah positif yang pertama. Dengan komitmen dan ketekunan, anda akan dapat mencapai impian anda dan menjadikannya satu kenyataan. Pergaulan adalah satu permulaan. Mengekalkan kumpulan adalah satu perkembangan. Bekerjasama adalah satu kemenangan. Selamat datang sebagai AHLI KELUARGA PURELINE ESSENTIAL. Tahniah sekali lagi dan selamat menaja.

Sekiranya anda berminat boleh sms atau hubungi 016-4861464
Kalau nak ke HQ juga Boleh just make a call dan kita boleh aturkan

Terima kasih kerana meluangkan masa melihat peluang ini.

1) Produk Maca

MACA adalah sejenis akar yang tumbuh di pergunungan tinggi Peru. Ia kaya dengan khasiat dan merupakan pengimbang hormon semulajadi. MACA terkenal sebagai pemangkin ransangan seksual dan penyelamat kepada gejala menopause (putus haid). Ia juga meningkatkan kekuatan tulang, menghilangkan keletihan melampau, menajamkan fikiran, meningkatkan tenaga harian dan menambahkan keupayaan bersukan. MACA adalah sejenis adaptogen yang mana ia dapat berfungsi dengan baik sama ada untuk lelaki mahupun wanita.ADAKAH ANDA MEMPUNYAI SALAH SATU GEJALA SEPERTI INI?
Keinginan seksual menurun
Kekurangan tenaga
Penurunan dalam kekuatan atau daya tahan
Murung dan/atau perengus
Kemerosotan keupayaan dalam bersukan
Mudah tertidur selepas makan malam
Penurunan dalam prestasi kerja
Mudah bertukar angin / mood
PURELINE MACA adalah jawapannya!!!!

APAKAH AKAR MACA?
Maca adalah akar yang tumbuh di kawasan pergunungan tinggi di Peru. Ia kaya dengan kandungan nutrisi (potassium dan lebih kalsium berbanding susu), mengimbangi hormon secara semulajadi yang memberi kelebihan kesihatan yang terbaik bagi lelaki dan wanita.
Disebabkan nilai nutrisinya yang tinggi, ia bukan sekadar popular sebagai perangsang seksual libido dan penyelamat symptom putus haid, dan juga memberi kesan yang menakjubkan terhadap tenaga, stamina, kemurungan, ingatan dan banyak lagi!
APAKAH FUNGSI MACA?
Seks & Libido
Maca sesuai untuk mengatasi masalah kesuburan, kemurungan dan lain-lain masalah seksual. Walau bagaimanapun, di Peru ianya lebih dikenali sebagai efektif aphrodisiac (peransang seksual). Kajian membuktikan bahawa Maca bertindak di bahagian-bahagian tubuh manusia yang menghasilkan hormon-hormon dan bahan rangsangan yang meningkatkan libido dan kelelakian. Ia selalu dibandingkan dengan Viagra tetapi Maca tidak mengubah peredaran hormon malah mengimbangi hormon secara semulajadi.
Tenaga / Stamina
Para atlit seluruh dunia mula menyedari tentang kelebihan akar Maca ini. Tambahan pula ianya adalah sumber tenaga. Penyelidikan membuktikan bahawa Maca berfungsi sebagai pengimbang hormon. Ia juga membantu memperbaiki kelenjar adrenal yang menghasilkan adrenalin. Sekiranya anda mencari produk kesihatan dan nutrisi untuk meningkatkan tenaga dan memperbaiki stamina maka produk Maca Pureline adalah jawapannya.

Simptom Menopause
Maca adalah alternatif semulajadi dan sihat untuk mengurangkan symptom perubahan mood secara mendadak, kesukaran untuk tidur semasa perimenopause, menopause dan selepas menopause.
Tinggi atau rendah hormon estrogen adalah masalah biasa bagi kebanyakan wanita yang memberikan kesan yang mengecewakan terhadap kesihatan. Tetapi Maca berupaya menangani masalah ini. Ia bertindak sebagai pengawal hormone yang menyeimbangkan tubuh anda. Kesannya, ia akan melegakan menopausal dan symptom kesakitan sewaktu haid. Selain itu, ia akan meningkatkan tenaga, mengurangkan tekanan, dan membantu menangani kemurungan.
Maca bukanlah hormon TETAPI meransang kelenjar dalam badan supaya mengeluarkan hormon yang diperlukan. Maka, ia sesuai untuk lelaki dan wanita.

SOAL JAWAB MACA
1 – Apakah khasiat tablet Maca?
Maca membantu meningkatkan fungsi libido dan stamina bagi lelaki. Penggunaan yang berterusan akan meningkatkan keinginan seksual bagi lelaki dan wanita. Wanita yang mengalami haid yang tidak teratur dan ditambah pula dengan perimenopause selalunya menghadapi perubahan dalam temph tersebut seperti kurangnya kekejangan, mengurangkan kelesuan dan pendarahan beransur-ansur berkurang. Kesan yang diingini ini adalah kesan daripada penggunaan Maca secara berterusan.
Dilaporkan, bagi wanita berlakunya penurunan dalam masalah yang berkaitan dengan PMS, menopause dan perimenopause. Begitu juga dilaporkan terdapat peningkatan dalam kadar tenaga, kebolehan menangani tekanan serta meningkatkan ransangan seksual bagi lelaki dan wanita.
2 – Bagaimana pula penggunaan Maca untuk tujuan penyuburan?
Maca telah lama digunakan di Amerika Selatan untuk tujuan penyuburan. Di Amerika Syarikat pula, wanita yang mengalami masalah untuk mengandung telah menunjukkan kesan positif selepas penggunaannya. Adalah disarankan untuk kedua-dua suami isteri mengamalkan Maca sehingga isteri di sahkan hamil.
Dos yang betul untuk pengambilan Maca adalah 1 – 2 tablet sehari. Selalunya wanita hamil akan berhenti sementara pengambilan tablet ini selepas bersalin dan meneruskan pengambilannya selepas bersalin untuk menambahkan penghasilan susu badan. Maca bukanlah pil hormone tetapi ia menyuburkan system hormone untuk mengekalkan kesihatan secara optima dan bertindak ke atas kelenjar pituitari dan hypothalamus untuk membantu menyeimbangkan kelenjar endokrin.
3 – Adakah Maca mempunyai kesan sampingan?
Tidak. Penggunaan Maca tidak meninggalkan sebarang kesan sampingan. Tablet Maca adalah selamat, boleh dipercayai dan 100% makanan herba semulajadi. Maca juga bebas daripada bahan awet, bahan tambahan dan pewarna.
4 – Berapa banyakkah tablet Maca yang perlu diambil?
Selalunya amaun yang efektif di ambil oleh lelaki mahupun wanita adalah 2 biji sehari. Khasiat Maca dapat dirasai dengan akumulasi penggunaan. Untuk mencapai kesan yang maksima, adalah penting untuk mengambil tablet Maca ini secara berterusan setiap hari.
Penggunaan Maca secara konsisten meningkatkan kesan kepada tubuh secara menyeluruh. Dalam beberapa minggu sahaja dapat merasakan hasil yang mengagumkan. Penggunaan secara berterusan akan meningkatkan tenaga dan stamina secara dramatik.


2) Produk Propolis

Propolis adalah air liur lebah yang dijadikan sarangnya agar terhindar dari segala jenis pencemaran dan serangan bakteria, virus dan fungus terhadap zuriat lebah.
Adalah dianggarkan bahawa 20000 ekor lebah menghasilkan 20 gm atau 15ml propolis setahun. Tidak hairanlah ada yang menggelarnya sebagai “Black Gold".
Propolis mengandungi lebih 200 elemen aktif yang penting untuk manusia. Kaya dengan semua Vitamin kecuali vitamin K, ia juga mengandungi 16 asid Amino dan 13 galian surih (mineral) yang diperlukan oleh badan manusia. serta enzim, co-enzim, karbohidrat, hormon dan protien. Kesemuanya terhasil secara semulajadi dan bertindak mesra secara sinergistik untuk menjadikan ia di antara makanan kesihatan, ubat dan penawar semulajadi yang paling lengkap, seimbang dan sempurna di dunia.
Propolis adalah satu-satunya produk yang mengandungi lebih 38 jenis BIOFLAVONOIDS yang menyamai 500 biji buah oren. Bioflavonoids telah dikenalpasti sebagai agen penyembuhan yang paling aktif dalam rawatan pelbagai penyakit. Propolis juga dikenal pasti mempunyai kekuatan ANTIOKSIDAN yang kuat, bertindak sebagai Antikanser, Antiasmatik, Antirumatik, Antiseptik, Antiradang, Antimurung, Antiradiasi, Antitumor dan lain-lain. Propolis tidak mengandungi alkohol, bahan toksid, bahan kimia, steroid dan tiada kesan sampingan.
Propolis terbukti berjaya membantu dalam perawatan dan pencegahan lebih 500 jenis penyakit seperti migren, asma, batu karang, barah, batuk, kencing manis, gout, keguguran, jantung, resdung, katarak, penyakit gigi dan gusi, ketegangan, TB, SARS, penyakit buah pinggang, tekanan darah tinggi dan rendah, kekejangan, ulser, fibroid, senggugut, buasir, selsema, batuk, penyakit-penyakit kulit, jerawat, penyakit telinga, gastrik, insomnia, angin ahmar, penyakit kelamin, tiroid, keracunan, berat badan dan lain-lain. Propolis meningkatkan daya ingatan dan kecergasan fizikal, memperbaiki sistem peranakan, menyempurnakan sistem penghadaman, pencernaan dan perkumuhan, melambatkan proses penuaan, mengawal stress, kemurungan dan cemas, mengimbangi berat badan dan kadar gula dalam darah serta membersih endapan kolestrol dalam darah dan lain-lain lagi.
Propolis mampu menggantikan, menguatkan struktur sel, menguatkan pembuluh darah serta meningkatkan sistem imunisasi dan mengimbangi metabolisma tubuh ke tahap kesihatan optima.
Komitmen dan usaha anda dalam perniagaan anda akan menentukan kejayaan anda. Anda yang akan menentukan jangkamasa untuk mencapai kejayaan. Anda boleh melakukannya dalam masa satu bulan, tiga bulan atau satu tahun. Terserah pada anda. Pihak syarikat tidak akan mendesak anda. Tahniah kerana telah mengambil langkah positif yang pertama. Dengan komitmen dan ketekunan, anda akan dapat mencapai impian anda dan menjadikannya satu kenyataan. Pergaulan adalah satu permulaan. Mengekalkan kumpulan adalah satu perkembangan. Bekerjasama adalah satu kemenangan. Selamat datang sebagai AHLI KELUARGA PURELINE ESSENTIAL. Tahniah sekali lagi dan selamat menaja.








Puan Sharifah Aminah Al-Khareed Adalah Pengarah Syarikat'

No comments: